Lecţiile CODECS
După ce a fost la un pas de faliment, CODECS, cea mai cunoscută școală de management locală, lansează produse noi și se pregătește de extindere. O lecție numai bună de pus în manualele de management.
Toamna trecută, CODECS părea că nu va prinde începutul lui 2010, ca să nu mai vorbim de sfârșitul anului. Acum, firma de training are un nou acționariat, un nou management și planuri ambițioase de expansiune pentru 2011. După o pierdere de circa 300.000 de euro în 2009, firma a trecut deja pe profit, face angajări, iar pentru 2011 și‑a propus să se extindă atât pe teritoriul României, cât și în străinătate. „Acum perfuziile stau bine și nu mai avem nici un fel de emoție. O să supraviețuim“, spune Radu Mihăescu, noul președinte, care a venit la CODECS de pe poziția de vicepreședinte al Alcatel‑Lucent. „Nu numai că vom supraviețui, ci vrem să redevenim lider“, anunță, ambițios, managerul. În 2009, CODECS pierduse poziția de lider pe piața locală de training (după cifra de afaceri) în favoarea Ascendis. Miza redresării este mai mare decât simpla recâștigare a cotei de piață pierdute: trebuie păstrată credibilitatea. „Știți, e o vorbă românească: «Să faci ce zice popa, nu ce face popa». Vrem să demonstrăm că noi chiar aplicăm ceea ce predăm la cursuri și că aceste principii funcționează“, spune Mihăescu adăugând, mai în glumă, mai în serios, că ar putea chiar să includă povestea CODECS în studiile de caz predate la MBA – CODECS are un parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie, prin intermediul căruia oferă un program de MBA la nivel local.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu